hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|اجرای طرح مدیریت مصرف انرژی برق در جایگاه های عرضه سوخت

قم|اجرای طرح مدیریت مصرف انرژی برق در جایگاه های عرضه سوخت

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از اجرای طرح مدیریت مصرف برق در جایگاه های 10 گانه تحت پوشش سازمان در ساعات اوج مصرف خبر داد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، علیرضا مظفری با اشاره به مصرف بهینه انرژی در زمان اوج مصرف، بیان داشت: با هماهنگی صورت گرفته با شرکت پخش فرآورده های نفتی، جایگاه های عرضه سوخت تحت نظارت سازمان میادین با عملی کردن راهکارهای مناسب از جمله مدیریت مصرف در ساعاتی از شبانه روز که دارای بیشترین مصرف انرژی الکتریکی می باشد؛ در جهت کاهش مصرف انرژی تلاش می نمایند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم افزود: به دلیل ماهیت خدمات شبانه‌روزی مراکز موصوف و پیشگیری از خاموشی در این فصل‌ که در مناطق گرمسیر به شدت سخت و طاقت فرساست؛ اجرای راهکارهای عملیاتی قابل اجرا که یکی از بهترین آنها مدیریت مصرف است را در دستور کار قرار داده‌ایم.

مظفری مصرف بهینه برق در ساعات اوج مصرف را بسیار با ارزش دانست و اظهار داشت: در ساعات اوج مصرف که بار مصرفی شبکه برق به حداکثر مقدار خود می ‌رسد، مشترکین با ایجاد تغییرات ساده در چگونگی مصرف برق می‌توانند به بهینه سازی و کاهش مصرف برق کمک نمایند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد